VABILO 2017

Dragi skavti in skavtinje lepo povabljeni na Damijanov 7. tradicionalni spominski pohod na Porezen 20.8.2016

Še enkrat lepo povabljeni na pohod na Porezen. Pot bo potekala po isti nezahtevni trasi kot lansko leto. Pot bomo prehodili po Davški strani in je nezahtevna, poteka po prehojeni gozdni poti brez večjih in daljših vzponih, 3/4 do1 uro počasne hoje do pastirske koče (tisti ki ne bo zmogel več lahko počaka pri pastirski koči), ostali pa pot nadaljujejo še tričetrt ure hoje na Porezen.

Vse dodatne informacije in prijave na naslov darija.tusar@siol.net ali na telefon 031 653 394 do petka, do 12. ure.

Ve informacij na strani >> Porezen <<

Lep prisrčen pozdrav Darija

BOKSS CERKNO

VABILO 2016

Še enkrat lepo povabljeni na pohod na Porezen, v prejšnem povabilu je bilo zapisano, da nadaljne informacije sledijo teden dni pred pohodom: Pot bo potekala po isti nezahtevni trasi kot lansko leto. Pot bomo prehodili po Davški strani in je nezahtevna , poteka po prehojeni gozdni poti brez večjih in daljših vzponih, 3/4 do1 uro počasne hoje do pastirske koče (tisti ki ne bo zmogel več lahko počaka pri pastirski koči),ostali pa pot nadaljujejo še tričetrt ure hoje na Porezen.

Odhod iz Cerknega je ob 7.45h zjutraj, vsi tisti ki prihajate z primorske strani se nam pridružite in gremo skupaj izpred župnjišča, ostali pa lahko sledite poti;

Iz Škofje Loke se peljete proti Železnikom in naprej po cesti proti Podbrdu in Soriški planini. Malo pred vasjo Zali log se levo odcepi cesta proti smučišču Cerkno in vasi Davča. Usmerimo se na to cesto, ki preči most in se naprej vzpenja ob reki Davči navzgor. Vzpenjajoči cesti v številnih manjših križiščih sledimo v smeri smučišča Cerkno, Porezna in Davških slapov. Višje pridemo na nekoliko večje križišče, kjer nadaljujemo desno v smeri Porezna in Davških slapov (ostro levo po prednostni cesti smučišče Cerkno). V križišču bi se dobili ob 8.15 skupaj , z vami kateri se nam boste priključili z škofjaloške strani. Pohod bomo začeli kot se za katoliške skavte spodobi s sveto mašo v naravi in župnikovem izročilu Božjega blagoslova nadaljevali pot do Porezna.

Nadalnje informacije sledijo na samem mestu po sv.maši.

Za hrano letos ni potrebno skrbeti (razen kakšen prigrizek), na Poreznu nas čaka jota, potrebna je planinska oprema (gojzarji ,pohodne palice) v primeru slabega vremena pohod odpade. Prijava so zgolj informativne, da vemo kje se nam boste in koliko se vas bo udeležilo pohoda ˙(tudi glede hrane). Veselimo se ponovnega srečanja in vam želimo srečno pot. Vsi pohodniki se prijavite na naslov darija.tusar@siol.net ali na telefon 03165394 do petka do 12ure. Vremenska napoved je lepa brez dežja

Lep prisrčen pozdrav Darija
BOKSS CERKNO

Šesti Damijanov pohod na Porezen - 22.8.2015

Tudi letos je prišlo prijazno vabilo iz Cerknega, da se odrasli skavti udeležimo tradicionalnega pohoda na Porezen, ki ga tamkajšnja bratovščina organizira v spomin na Damijana Tušarja, ki je ta pohod organiziral prvi.

Letos smo se zbrali najprej na križišču med Davčo in Cerknim in se potem odpeljali po davški strani pod Porezen. Na prijetni jasi smo imeli najprej mašo, pri kateri smo se spomnili naših skavtskih prijateljev, ki so že odšli k nebeškemu očetu - poleg Damijjana še Darka Škufca in Milana Bašelja.

Po maši in kratkem okrepčilu smo se zagrizli v breg in med klepetom in občudovanjem božjega stvarstva uspešno prišli na vrh Porezna. Tam smo nekaj časa uživali v prelepih razgledih, se skupaj slikali in nato odšli do koče. Tam so nas oskrbniki presenetili z odlično špehovko pa tudi drugih dobrot iz nahrbtnikov je bilo dovolj. Sledilo je obvezno skupinsko fotografiranje, da se lahko vidi, kdo je bil letošnji udeleženec pohoda.

Vseh skupaj pa nas je bilo 22, po številčnosti pa so se letos posebej izkazali Buški gamsi.

V dolino smo se vrnili mimo lovske koče, kjer pa ni bilo nikogar doma. Po zaključnem krogu smo se poslovili z obljubo, da se kmalu srečamo v Cerknem na začetku skavtskega leta in ob letu na sedmem Damijanovem pohodu na Porezen.

Fotogalerijo z letošnjega pohoda na Porezen si lahko ogledate TUKAJ

Matjaž PM

5. DAMIJANOV POHOD NA POREZEN, 16. 8. 2014

zbrani pri maši.jpg

Letošnji 5. Damijanov pohod na Porezen je minil v pravem skavtskem duhu. Visoko nad Davčo, pri Marijini kapelici smo imeli sveto mašo v spomin na tri Cerkljanske odrasle skavte, ki jih več ni med nami. Spomnili smo se Damjana Tušarja, ki je začel organizirati pohode na Porezen. Na prvem je še bil, zatem je žal odšel. Spomnili smo se tudi Darka Škufce in Milana Bašelj-a. Mašo je daroval župnik in duhovni asistent Cerkljanske bratovščine, g. Zoran Zornik. Maša v naravni cerkvi, pod nebesnim svodom. Skavti imamo res privilegij pred ostalimi verniki. Po sveti maši smo se podali proti vrhu Porezna po pašnikih polnih konj, krav, oslov in ovac. Čeprav vreme za popoldne ni bilo napovedano kot idealno, smo vseeno pohod sklenili brez dežja. Ogledali smo si tudi kraljico alp, ALPSKO MOŽINO, ki je doma na Poreznu. Po pohodu smo nad Davčo sklenili še vtise z željo, da se vidimo naslednje leto.

Zapisal Miro

Miro je videl tako: https://plus.google.com/photos/103723979209860323317/albums/6048482299280215377

Film z 5. Damjanovega pohoda, ki smo se ga udeležili odrasli katoliški skavtinje in skavti iz bratovščin Cerkno, ki so organizirali pohod, Domžal, Velenja, Celja 2, Brezovice in Ribnice. Hvala vsem za nepozaben pohod, druženje in smeha polni dan, ki je minil v spominu na vse skavte, ki so odšli v večnost.

Slike : Marijanov pogled

4. Spominski tradicionalni Damjanov pohod na Porezen 2013

Nekaj utrinkov z Damijanovega spominskega pohoda na Porezen 10.8.2013

Dragi skavti in skavtinje vsem, ki ste se udeležili spominskega Damijanovega pohoda na Porezen se še enkrat zahvaljujem za tako prijetno druženje.
Kot sem že v vabilu napisala, da imejte uhojene gojzarje,utrjene noge, ste resno vzeli vse to tudi upoštevali in vsi prišli na Porezen. Hvala pa tebi
Gospod Bog, da si nam postregel tudi z pravim vremenom in nam ponovno dokazal, da nas imaš rad. Samo spomnimo se kakšna vročina je bila še
včeraj, danes pa prijeten svež zrak za pohod v gore.

Dobili smo se po 7 uri pred župniščem, nadaljevali pot v cerkev in se srečali pri sveti maši z našim Gospodom Bogom. Po končani sv. maši in blagoslovu
sta nas župnik in kaplan postregla z jutranjo kavico, za katero smo jima hvaležni. Nato so bila podana navodila o poteku in prilagoditvi pohoda, se z
avtomobili odpeljali do Tuškovega griča in pot nadaljevali po gozdni cesti do Vrš, kjer smo zapustili avtomobile in jo peš mahnili v hrib.

Pri vzponu na Porezen smo občudovali rožice, živino ki se je pasla, se pogovarjali, pogled pa nam je zahajal na bližnje in oddaljene gore. Lepo je bilo
pogledati naokrog, kot bi nekdo pomil okno, brez mrča. Videli smo Triglav, Črno prst, Vogel, Rodico, Krn, Matajur, Italijanske Dolomite, Blegoš, Storžič...,
pa morje s Tržaškim zalivom. In tako še opazili nismo da smo že prispeli na zastavljen cilj. Pri koči na Poreznu smo posedeli, se odpočili, pojedli, popili
kar je bilo v naših v nahrbtnikih. Vztrajni so odšli še na sam vrh in pogledali v Cerkljansko dolino. Naredili še skupinsko sliko, nato pa pot pod noge in
do pastirske koče na kosilo. S seboj smo prinesli golaž, ki nam ga je pogrela pastirjeva žena in skuhala koruzno polento. Mi pa smo počasi polnili naše
želodčke, za posladek so si nekateri privoščili še ajdove žgance in kislo mleko. Čas je ob našem klepetu in druženju prehitro minil. Zahvalili smo se
pastirju Marjanu in njegovi ženi Mariji za postrežbo ter jo mahnili v dolino do avtomobilov.

V nesklicanem krogu nas je naš župnik povabil na zimovanje v nov župnijski dom, kateri je bil zgrajen in blagoslovljen v 15 mesecih (potek gradnje si
lahko ogledate pod župnija Cerkno, Župnijski dom Cerkno). Na koncu našega druženja sem se vsem prisotnem zahvalili za veliko udeležbo ( 6
bratovščin Slovenije) in vse povabili na naslednji Damjanov spominski pohod, ki bo že peti po vrsti. S stiski rok in objemi smo se poslovili in odšli srečni
vsak na svoj konec naše prelepe Slovenije.

P.S. Tistemu (tisti), ki mi je v nahrbtnik naložil kamen in sem ga s Porezna prinesla domov se iskreno zahvljujem, mesto bo dobil na Damijanovem grobu
med planikami.

Prisrčna veverica Darija

4. DAMIJANOV POHOD NA POREZEN, 10. 8. 2013
Po nekaj tednih vročine se je končno ohladilo. Fronta, ki je hitro prešla Slovenijo, je na nekaterih delih države udarila silovito, drugje pa ni bilo skoraj nič
dežja.

Za deseti avgust smo imeli v planu 4. Pohod na Porezen nad Cerknim. Prvi pohod na Porezen je skupaj z svojo bratovščino odraslih katoliških skavtinj

in skavtov organiziral Damjan Tušar. Na drugem je žal manjkal, ker je po hudi bolezni odšel k Njemu. Prvega pohoda sta se udeležila tudi Darko in Milan,
ki pa žal tudi nista dočakala četrtega pohoda.

Tako smo zbrani v Cerknem imeli najprej sveto mašo v spomin trem nam bratom, prijateljem skavtom v domači cerkvi Svete Ane. Zbralo se nas je preko trideset skavtinj in skavtov iz Cerknega, Domžal, Celja 2, Brezovice, Ribnice, Štepanje vasi, ter s tem počastili spomin na drage nam Skavte.

Po sveti maši je sledil prigrizek, dobra kava, ki sta jo skuhalag. župnik in g. kaplan ter napotki, kaj se bo tega dne vse odvijalo. Odpeljali smo se do
Tušarjevega hriba nad Cerknim, ker pa smo imeli nekaj poškodovanih, smo se odločili, da se bomo odpeljali še kak kilometer višje, da bo manj za hodit
in bo tako ostalo več časa za druženje.

Po parkiranju smo se ob močnem vetru podali med mnogoterimi rožami, kjer še ni bilo pokošeno, skozi grmičevje borovnic, kjer je bilo obilo slastnih
modrih sadežev, vabile so okusne maline, sonce je posijalo skozi megleno kopreno, veter pa se je počasi polegel. Skozi ograjene pašnike smo se
sprehodili skozi čredo pasočih krav, na drugem travniku skozi čredo konj in oslov, malo više pa je nastala tišina, le nekaj oddaljenega hrzanja in mukanja
je priplavalo do nas. Pri vzponu na Porezen smo občudovali rožice, živino ki se je pasla, se pogovarjali, pogled pa nam je zahajal na bližnje in oddaljene
gore. Lepo je bilo pogledati naokrog, kot bi nekdo pomil okno, brez vmesne megle.. Videli smo Triglav, Črno prst, Vogel, Rodico, Krn, Matajur, Italijanske
Dolomite, Blegoš, Storžič..., pa morje s Tržaškim zalivom. In tako še opazili nismo da smo že prispeli na zastavljen cilj Kar hitro smo prišli do koče na
Poreznu, po okrepčilu smo se podali še na vrh. Ker v tem času cveti Alpska lepotica alpska možina, ki je doma na samo nekaj rastiščih na Poreznu, smo
si obetali, da jo bomo kaj videli in poslikali. Žal so požrešne krave snedle lepe cvetove. Ostal je le en sam cvet, ki se je zgleda izmuznil iz kravjega gobca
ter pristal pod listi. Namestil sem ga na odgrizeno mesto in dobil vsaj nekaj zadoščenja, da en cvet smo pa le našli. Sledila je skupinska slika pred
domom, zatem pa smo se podali do planšarije pod Poreznom, kjer nas je čakal okusen golaž s polento, za desert pa kislo mleko z žganci in ocvirki.
Super obrok, močen okusen. Hvala pastirjema Marjanu in njegovi ženi Mariji, ki sta nam pripravila ta obrok.

Počasi se je dan prevešal proti večeru, zato smo se podali proti avtomobilom, se še malo pogovorili o tem lepem dnevu ter zaključili z povabilom na peti
pohod drugo leto avgusta. Kot je dejala Darja, z nami so bili naši trije Angelčki za varstvo in Jezus kot vodnik. Po zahvalah smo se počasi odpravili v
dolino, z mislimi na nepredvidljivo življenje in na to, da se nas bo pa nekdo vseeno spominjal, ko nas več ne bo na tem svetu.

Miro - Plesoči Gams

SLIKE Z 4. DAMJANOVEGA SPOMINSKEGA POHODA NA POREZEN 2013 MIRA PIVARJA

IN ŠE FILM S POHODA NA SPODNJEM LINKU

HVALA VSEM ZA NEPOZABEN DAN, DAN SPOMINA NA BRATE, KOT JE DEJALA DARJA, NAŠE ANGELČKE, ZA DRUŽENJE IN IN IZPOLNITEV NOTRANJEGA
MIRU.

pa še Mirotova objava na Domžalcu:

Res smo doživeli nepozabno soboto. Prav uživali smo skupaj.

Moram vam predstaviti eno posebnost cerkljanskih hribov: FÊNTAŠ KÔKÔŠ. To je kulinarična prireditev, ki traja cel vikend, bistvo je da spečejo kakih 500 kg kokoši
pod Poreznom, kar sredi ničesar. Tja pelje razrita gozdna pot, kjer se dva avtomobila težko srečata, na prireditev se valijo množice peš in z avtomobili kranjske in
goriške registracije. Ko smo se vračali domov, smo se soočili z vso razsežnostjo in priljubljenostjo te prireditve. Saj je bilo kot pred pošto v Ljubljani.

Še en ocvirk:
Marija je prosila Marijana, če bi lahko pri maši prebral berilo. Marijan je seveda za stvar in gre v zakristijo.
Župnik reče: Ali ste prišel streč?
Marijan sliši: Ali ste prišel na streho?
Marijan zabrusi: Nimate vi tega dnarja, da bi jaz vam streho popravljal.

P.s. V Cerknem imajo lepo novo župnišče in strehe še kakih sto let ne bo treba popravljat.

Pa še par slikc za pokušino:

Marija

P.s. Darija, vem, kdo je izbral tako lep kamen zate, pa ti ne povem :)

še en P.s. Marijan Peteh, škoda, ker te ni bilo. tako smo zamudili priložnost, da bi dosegli nov rekord: 3 pari Marijanov in Marij na kupu :).

Marijanove slikce

Tole je še nekaj mojih slik iz Porezna Porezen 2013
Toni

Damjanov pohod 2013 - vabilo

Zdravo
Danes sem prehodila pot po kateri bomo šli v soboto, gozdna cesta je lepo urejena tudi za avtomobile, počasi se vzpenja brez kakšnih naporov. Tričetrt poti poteka po prijetni senci v gozdu.Jaz sem štartala iz Tuškovega griča ob 12h in prispela do pastirske koče v 1h in 20 minuti normalne hoje,ostali del do vrha pa je še 3/4 ure. Ne pozabite s seboj vzeti še pribor za kosilo.
Lep pozdrav iz Cerknega, se vidimo v soboto ne bo vam žal, razgled in vreme bo kakor napovedujejo enkrateno.

Dragi skavti in skavtinje
Sedaj pa gre zares, približuje se nam sobota 10. avgust in Damijanov spominski pohod na Porezen. Gojzarji so unešeni, noge utrjene, vremenska obremenitev bo popustila in gremo. Zberemo se v soboto pred novim župnjiščem v Cerknem ob 7h, pričnemo s sveto mašo ob 7.30. Po sveti maši se odpravimo z avtomobili do Tuškovega griča, od tam pot nadaljujemo peš po gozdni cesti do vrha Porezna, je nezahtevna dolga 3h hoda. Tisti, ki težje hodite se lahko z avtomobili peljete še naprej bliže našemu cilju.S seboj vzemite pohodne palice skavtske majice in pijačo, za topel obrok bo preskrbljeno na vrhu. Prosim da se prijavite samo informativno zaradi organizacije pohoda ( hrane). A ja pa še nekaj, s seboj prinesite tudi veliko dobre volje in lepo povabljeni na našo skupno druženje.
Lep skavtski pozdrav
Darija prisrčna veverica

2012
DAMIJANOV POHOD - POREZEN 2012
Skupinska pri koči

Letos je bil pohod zaradi obveznosti nekaterih skavtov malce prej kot navadno, a je Kraljica gora - Alpska možina zaradi vročega poletja cvetela ravno v tem času.
Pohod se je tudi letos začel najprej z obvezno kavico in dodatkom ob jutranjem zbiranju. Nato je sledila maša v spomin na našega prijatelja - skavta Damijana Tušarja.
Po maši smo se z avtomobili odpeljali do planine nad vasjo Jesenica in nato nadaljevali proti Poreznu. Odraslim skavtom iz Cerknega smo se pridružili tudi skavti od drugod in še trje drugi pohodniki, Tako da nas je bilo skupaj 24.
Nekoliko oblačno in malce hladnejše vreme, kot prejšnje dni, je bilo idealno za pohod. Tako smo se vsi podali proti vrhu in ga brez večjih težav dosegli.

Le tisti, ki smo želeli slikati znamenito Alpsko možino smo bili kar neprijetno presenečeni, saj na znanem rastišču nismo našli niti ene (lani jih je bilo krepko preko 100). Šele po iskanju smo jih nekaj našli v bližini.
Po pripovedovanju enega od domačinov, so to zaščiteno rožo, ki raste v Sloveniji le tukaj na Poreznu in še nekaj na Črni prsti, skoraj gotovo pojedle ovce, ki se prosto pasejo po Poreznu. Velika škoda!

Ko smo prišli vsi na vrh, smo se skupaj spustili do koče, kjer smo se okrepčali, malce odpočili, naklepetali in slikali.
Med povratkom smo zopet občudovali lepote narave in hitro prišli nazaj do avtomobilov. Odpeljali smo se še na kmetijo Rezkinega brata, kjer smo imeli okusno kosilo in sladice, ki so jih pripravili Cerkljani. HVALA!
Po prijetnem klepetu in obilici smeha smo se razšli z obljubo, da se naslednje leto zopet skupaj podamo na že tradicionalen Damijanov pohod na Porezen.

Kako je potekal letošnji pohod si lahko ogledate na fotogaleriji.

Matjaž Maležič - Pozorni medved

Lepo je bilo, res je bilo lepo.

Kar velika skupina odraslih skavtov nas je v soboto uživala v skupnem pohodu na Porezen. Sončno, delno oblačni in ne prevroče vreme nam je godilo pri našem pohodu.
Občudovanje narave - gozdov, travnikov, rožic in gora v veseli sproščeni družbi prijateljev. Ja lepo jebilo. Lepo je bilo tudi zaradi jutranje svete maše, kavice in peciva, ki smo ga bili deležni pred pohodom, pa dobrega in obilnega kosila ob vrnitvi s Porezna.
Hvala organizatorjem - članicam in članom bratovščine Cerkno za vse, kar ste nam pripravili.

Res je bilo lepo.

Drago, načelnik ZBOKSS

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LEPOTE IN SPOMINI V CERKNEM IN OKOLICI

Dan je videti v redu, kljub obljubam vremenoslovcem, da se po poslabšalo vreme in nam namenilo nekaj strel in dežja. Ko se spustimo z Loške strani nas razveseli megla v dolini, ki je segala precej visoko nad dolino in zakrivala vas, stisnjeno med hribe.
Pred cerkvijo Svete Ane se srečamo z ostalimi bratovščinami odraslih skavtov.. Po uvodnem krogu se podamo v cerkev Svete Ane,kjer se z Sveto mašo spomnimo Damjana in Darkota in vseh skavtov, ki so nas pustili na tej strani, sami pa odšli v večnost.
Po Sveti maši so nas Cerkničani razveselili z pecivom, kavo, čajem. Toni iz Danijelovih sov je domačim skavtinjam in skavtom podaril PLEŽUH, da se bodo naučili voziti z njim do zimske olimpijade. Po okrepčilu se nas je 24 skavtov odpeljalo proti Poreznu, dva Cerkniška sta šla kuhat za malico po vrnitvi( seveda jih je kuhalo več kot dva ), Simona in Marjan pa sta zaradi težav z nogami raje ostala v dolini in si ogledala zanimivosti Idrije in Cerknega tačas, ko smo mi hodili na Porezen.
Hoja je bila prijetna, vročine pol manj kot lani, vsi pa smo bili navdušeni nad lepoto kraja in hribov. Rož je bilo v izobilju, nekateri so si naredili zalogo zdravilnih zelišč za vse leto. Vse je bilo v najlepšem razcvetu, tudi kraljica Porezna Alpska možina, ki pa smo jo našli le nekaj primerkov in to drugje od svojega dolgoletnega rastišča. Izvedeli smo, da so jih posmukale ovce, ki se prosto pasejo. Bi priporočil Gorski straži, da ogradijo rastišče, saj je tako ali tako že ves Porezen prepreden z žicami, rastišče pa je tako na težje dostopnem mestu. Na vrhu so ravno betonirali podstavek za razgledno ploščo, ki bo na vrhu in nam kazal kraje in vrhove v vse smeri. Pred kočo smo se okrepčali, helikopter je naredil luping pred kočo in odbrzel proti gorenjski, mi pa smo se počasi odpravili mimo črede krav z telički do avtomobilov, od tam pa na okusno kosilo in sladice, kompot in kavo. Bilo je polno smeha za spomini iz lanskega pohoda, ko so nekateri tako pridno jahali. Razšli smo se z obljubo, da če bo Bog dal, da bomo pri močeh, se naslednje leto spet dobimo.
Miro, plesoči gams

slikce na spodnjem linku, filmček pa bo tudi hitro.

POHOD NA POREZEN 2012 - vabilo!

Pohod na Porezen bo v soboto 11.8.2012. Zberemo se v Cerknem pri cerkvi Sv. Ane, parkirišče nasproti hotela. Od 7.00 do 7.15. kavica, ob 7.30 odhod. Ura je bolj zgodnja zaradi vročine. Pot bo ista kot lansko leto. Ob povratku v Zakriž bo malica, za vmes pa kaj iz nahrbtnika. Prijave sprejemamo do četrtka zvečer oz. petka dopoldan in sicer Darja 031 653394 ali Marija 031 867 847.
Vse ostale informacije dobite v soboto zjutraj!
Res smo malo pozni, vendar smo se nocoj srečali in vse dogovorili.

Porezen 2011.jpg
Še spominček na lanski pohod.

Se vidimo in BiPi, Marija Požrtvovalna kavka

2011
V soboto 20.08.2011 smo odrasli skavti Slovenije skupaj preživeli en čudovit dan, ki se je pričel s Sveto mašo in Božjim blagoslovom na pot pri
vzponu na Porezen. Vsi ki ste z nami sopihali, premagovali, občudovali Božje stvarstvo, vriskali, se zabavali in se udeležili pohoda v spomin na
našega pokojnega skavta Damijana v tako velikem številu, še enkrat najlepša hvala.

Lahko si rečemo;

LIČKA RDEČA
NOGA BOLEČA
V SRCU PA SREČA

Matjaževe slikce s pohoda se nahajajo na povezavi: Porezen 2011

Ponovno se vidimo in na Porezen povzpnemo drugo leto.
Pa še povabilo k ogledu spletne strani, kjer lahko rezervirate in planirate poletni tabor

Darija
Prisrčna veverica

Še objava na skavt.netu: http://www.skavt.net/t/skavtopis/izpis/id/3723/t/damijanov-spominski-pohod-na-porezen-foto-video

• Cerkljani so spet pripravili en lep dogodek - Damijanov pohod na Porezen. Prišli smo skavti iz več bratovščin in zdi se mi, da smo vsi, ki smo se pohoda udeležili, domov odnesli še en nepozaben spomin.

• Po skavtski maši, ki smo se je udeležili vsi, tudi tisti, ki se nam kasneje na poti niso mogli pridružiti in po klepetu ob kavici in cerkljanskih sladicah, smo se odpravili na Porezen. Spet nas je očaral bogat rastlinski svet cerkljanskega pogorja, krasni razgledi na okoliške hribe, delavnost domačinov, ki še uspejo te prostranosti vzdrževati, da jih ne zaraste gozd.

• Cerkljanske "fušte" se tudi tokrat niso izneverile tradiciji, da znajo presenečati in so nas za konec povabile na kmetijo brata naše Rezke. Postregli so nam z znamenito cerkljansko specialiteto, ki se ji reče smukavc ( http://24ur.com/smukavc.html). Po kosilu smo si ogledali sušilnico sadja (zdaj bolje razumem Cankarjevo črtico "Pehar suhih hrušk"), čudovito starodavno klet z dvema kamnitima mizama in domačim kisom, osličke in dve lami cerkljanske pasme :). Največje presenečenje nas je pa čakalo na koncu, ko je gospodar osedlal konja in nas je Simona Pivar navdušila s suverenim drncem na konjskem hrbtu.

• Drage fušte, Bog vas živi v slogi in prijateljstvu, da se še mnogokrat srečamo ob mnogih prilikah.
  • Srečno pot
  • Marija
  • vztrajna bobrovka

P.s. Na filmčku Mira Pivarja si lahko ogledate tudi fascinantni kas Toneta Lesnika.
Filmček Mira Pivarja z Porezna na linku: http://www.youtube.com/watch?v=_SG0-JBwkc8
Slikice Mira Pivarja na linku: https://picasaweb.google.com/115580435188096426617/DAMJANOVPOHODNAPOREZEN2082011

Simona po napornem vzponu na relaksaciji, jahanje: http://www.youtube.com/watch?v=qRVA3sC76m4

Še slike Tonija Rozman na linku: http://celje2.skavt.net/bokss/galery/2011/Porezen/index.html

Pa še moje slikce.
Marija - vztrajna bobrovka

• Drage skavtinje in skavti!

Člani BOKSS Cerkno pripravljamo" DAMIJANOV POHOD " na Porezen, ki bo v
soboto

20. avgusta 2011.

Zbor bo ob 8.-8,15 uri pred cerkvijo sv. Ane, v kateri bo ob 8.30 tudi sv. maša.
Za vse skavte bo pred cerkvijo ponovni zbor po bogoslužju.
Potem se bomo odpeljali skozi vas Jesenico proti planini Otavnik, kjer bomo pustili avtomobile in krenili peš na Porezen. Do vrha Porezna bomo potrebovali cca 2uri

Vsak pohodnik naj ima obvezno s seboj primerno planinsko opremo:
- visoke pohodne čevlje z dobrim podplatom,
- pohodne palice in
- toplo vetrovko.

HRANA IN PIJAČA BO IZ NAHRBTNIKA, na vrhu je pa koča na Poreznu tudi odprta in oskrbovana tako, da se boste lahko okrepčali.

Po vrnitvi do avtomobilov bo skvtsko kosilo na planini Otavnik.

Prijave sprejema Darija Tušar na tel.:
031 653 394
ali po e-pošti - Darija.Tusar@siol.net

Lepo povabljeni na ogled "Kraljice gora" in drugih rožic, morda bomo videli tudi kakega jurčka.

Dobrodošli v Cerknem in na Poreznu!

Bi.Pi. in Srečno pot.

"Vztrajni ruševci "- Tone - Potrpežlivi polh

pohod na Porezen.doc

2010

ISKALI ALPSKO MOŽINO IN DRUGE ROŽCE NA POREZNU

V soboto 21.8.2010 so nam fušte iz Cerkna (BOKSS Cerkno) omogočile, da smo lahko občudovali
alpsko možino v cvetenju na strmem pobočju Porezna, v njenem domačem okolju.
(FUŠTA - domač izraz za butaro – eno vejico lahko zlomiš, skupaj so pa nezlomljive)

Alpska možina - kraljica planin (Eryngium alpinum) (foto: MM)
Pri nas raste le na Poreznu in na Črni prsti !

Med potjo smo srečali še mnoge cvetoče in necvetoče lepotice, ob strokovnih razlagah Matjaža Maležiča,
pa tudi domačih poznavalcev rastlinja, smo odkrili marsikatero novost ali pa izvedeli,
kako se katera rož´ca, s katero se že vse življenje srečujemo, imenuje.

Iz znancev je v enem dnevu nastala klapa, ki se bo z veseljem še kdaj srečala, izmenjala izkušnje, zgodbe, veselje…
Taki trenutki so dragoceni, povezujejo nas in takrat še bolj vemo, zakaj smo skavti.
Po prijetnem druženju na vrhu Porezna in pri koči v lepem sončnem dnevu, smo se odpravili na gobarski pohod v dolino.
Kamor pogledaš marela, jurčki se ti pa tudi kar na pot postavljajo. Veliko veselja za ljubljanske škrice in ljubitelje gob.
Zdaj pa nekaj sodelovanja z vaše strani, dragi bralci.
Ko preberete do konca, zaprite oči in si zamislite večerjo:sveže nabrane gobe z jajčkom …

Pa še odprite naslednjo povezavo. Tu najdete Matjaževe slike s potepanja po Poreznu.
Veliko veselja ob občudovanju narave vam želim.